Belangrijke mededeling over SuperBlackbird.Info!

Dutch language only! Algemeen Forum voor alle Nederlandstalige Blackbird en X-11 rijders. ATTENTIE: Het Nederlandstalig deel van dit forum is per 21 juni 2006 gesloten. De forum activiteiten worden voortgezet door de Blackbird Owners Club. Het adres is www.blackbirdownersclub.nl

Belangrijke mededeling over SuperBlackbird.Info!

Postby ArnoldDeGraaf » Thu May 25, 2006 2:28 pm

Enige tijd geleden heb ik het bestuur van de BOC doorgegeven dat ik met de website en forum ga stoppen.
In augustus loopt het contract af met de hostingprovider. De kwaliteit van de provider is onvoldoende om het contract nog een keer te verlengen. Daarnaast liep ik al met vrij concrete plannen rond om de Blackbird in te ruilen tegen iets anders en dat is inmiddels ook al gebeurd.
Het BOC bestuur heeft daar goed en slagvaardig op gereageerd. Het resultaat is, en dat hebben jullie al kunnen zien, een eigen website met forum voor de Blackbird Owners Club.

Ik kan dus nu uitleggen wat er met Superblackbird Info gaat gebeuren. Het hostingcontract zal ik in augustus niet verlengen en dat betekend dat Superblackbird Info in zijn huidige vorm gaat verdwijnen.
Waardevolle informatie zal verplaatst worden naar mijn eigen website en gaat daar onderdeel van uitmaken.
De Photo Gallery blijft in zijn geheel bestaan. Alle foto's zijn door de eigenaren persoonlijk naar mij via e-mail gestuurd, omdat ze het leuk vinden om hun foto's op het internet tussen ander Blackbird foto's te zien.
De nieuwe plek zal t.z.t. superblackbird.arnolddegraaf.nl worden. Ik heb goede hoop dat ik het forum ook daarheen zal kunnen verplaatsen. Deze zal echter in zijn geheel op slot gezet worden zodat er alleen gelezen kan worden en niet meer gepost.

Aangezien de superblackbird info toch redelijk hoog in de resultaten van de zoekmachines staat heb ik besloten om de domeinnaam superblackbird.info nog aan te houden. Deze zal dan gelinkt worden naar een pagina op mijn site waarop links staan naar alle mij bekende Blackbird sites en forums incl. de BOC site die daar op een prominente plaats zal staan!

Om tot en met augustus teveel overlapping tussen het superblackbird info forum en de nieuwe blackbirdownersclub forum te voorkomen zou ik iedereen willen adviseren om nieuwe topics zoveel mogelijk in het blackbirdownersclub forum (http://www.blackbirdownersclub.nl/phpBB/portal.php) te starten en niet hier.
Uiteraard kan er op lopende topics gewoon gereageerd worden.
Op deze manier zal de overgang naar het nieuwe forum vloeiend en geruisloos verlopen.

Ik heb met alle plezier de afgelopen jaren de website en het forum onderhouden en ik heb geen spijt dat ik er veel tijd, energie en geld ingestopt heb.
Het was leuk om met Blackbird rijders uit de hele wereld in contact te kopen. Ook uit landen waar je geen Blackbird rijders verwacht.
Het was leuk om samen met Léon Vader, Igor Blauw en anderen in 2000 het allereerste Internationale Blackbird treffen te organiseren waar ook Belgen en Duitsers aanwezig waren. Ook twee Noren uit de omgeving van Stavanger die ervoor over hadden om even ruim 1400 km rijden (enkele reis!) om op het treffen te komen.
Het was ook leuk om samen met John en Jan naar het eerste Deense treffen te gaan.
Zonder de site zou waarschijnlijk ook nog steeds niet in Engeland geweest zijn.
Het was leuk om velen van jullie persoonlijk te ontmoeten. Als ik namen ga noemen weet ik zeker dat ik er enkelen vergeet.

Ik ben er zeker van dat iedereen zich in het nieuwe forum snel thuis zal voelen.
ArnoldDeGraaf
Site Admin

Postby motorpsycho » Thu May 25, 2006 3:06 pm

Ik ben blij dat het op zo'n soepele manier met goed overleg kan verlopen.
:<]>-<[> daar voor.

Arnold ik wil je via deze weg bedanken voor je inzet om het forum draaiende te houden. En al het overige werk wat de BOC heeft gemaakt wat het vandaag de dag is. Ik ben erg blij dat er een club is die zo gezellig is en leuk met elkaar omgaat :!:

:<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Zie je op het Internationale treffen op je beemer ;)
Groeten MOTORPSYCHO
Image
http://www.blackbirdownersclub.nl is waar we verder lullen ;)
Motorpsycho's :()-_ space
motorpsycho

Postby ReefeR » Thu May 25, 2006 3:11 pm

Arnold,

Met veel, nee heel veel respect voor alles wat je in al die jaren voor de BOC en vooral al die BB rijders hebt gedaan lees ik je post.

Het zou geweldig zijn als het je lukt om het forum als read only actief te houden omdat daar inderdaad een schat aan informatie instaat :prayer:

Ik wens je hierbij nogmaals heel veel plezier met je nieuwe motor, kom je die trouwens showen op het Int treffen ?

Gr
Frank
a.k.a. Pruts - D? Doffe !

~6w~
http://www.blackbirdownersclub.nl
ReefeR

Postby XX@nder » Thu May 25, 2006 5:13 pm

Arnold van hieruit hartelijk dank voor jouw inspanningen om dit forum te runnen. Toen met de kerst 2004 het forum eruit klapte ben je gelukkig doorgegaan, met je nieuwe beemer kan ik me voorstellen dat je ermee stopt. Wat ga je doen met alle vrije tijd die je nu gaat krijgen ;)
Get dressed to slide before you ride
XX@nder

Postby ReefeR » Thu May 25, 2006 5:44 pm

XX@nder wrote:Arnold van hieruit hartelijk dank voor jouw inspanningen om dit forum te runnen. Toen met de kerst 2004 het forum eruit klapte ben je gelukkig doorgegaan, met je nieuwe beemer kan ik me voorstellen dat je ermee stopt. Wat ga je doen met alle vrije tijd die je nu gaat krijgen ;)

http://www.gsforum.info ;)
a.k.a. Pruts - D? Doffe !

~6w~
http://www.blackbirdownersclub.nl
ReefeR

Postby ArnoldDeGraaf » Thu May 25, 2006 8:33 pm

XX@nder wrote: Wat ga je doen met alle vrije tijd die je nu gaat krijgen

Ik ben bang dat die "vrije" tijd zo gevuld is. :D
Misschien dat ik weer even wat tijd heb om eens lekker BF2 te spelen. Ik neem aan dat er op het BOC forum in de wintermaanden weer MotoGP2 geraced zal gaan worden en dan kan ik ook eens wat vaker meedoen ;)

Nee, ik zal geen GS forum maken of een specifiek op de GS gerichte website. Ik hou het bescheiden. Alleen een klein stukje op mijn website, want ik weet nu wel hoe het uit de hand kan gaan lopen ;)

Er is overigens al een goede GSforum op: http://www.bmwgsclub.nl/forum/
ArnoldDeGraaf
Site Admin

Postby MXXL » Thu May 25, 2006 9:07 pm

Arnold bedankt voor alle tijd en moeite. Veel plezier met jouw nieuwe motor en tot volgend jaar als Honda hopelijk de opvolger van de BB introduceerd :D :D
Mijn trotsen: Saab 9-3 2.0T & Honda BB
MXXL
MXXL

Postby Schumi » Thu May 25, 2006 10:36 pm

Arnold heel hartelijk bedankt voor dit mooie forum,ik ben in de 2 jaar dat ik hier kom veel wijzer geworden en veel leuke mensen ontmoet,jammer dat je er mee stopt maar ook begrijpelijk,veel plezier op je nieuwe BMW en ik hoop je nog eens tegen te komen. =D> =D> :prayer:
Mooi Zwart is ook niet lelijk.

Gr Peter.
Schumi

Postby marc1100xx » Fri May 26, 2006 7:43 am

Arnold bedankt voor de 5 mooie jaren.
En tot ziens en veel geluk met de BMW. :lol:
http://www.heelsbergen.nl

God Please Save Me From Your Followers
marc1100xx

Postby Jeroen » Fri May 26, 2006 8:27 am

Hartelijkdank voor alles Arnold, je hebt altijd veel mensen een groot pleziergedaan.
Kzie 't toch als een verlies. :cry:
Veel veillige km,ters toegewenst op je nieuwe bike. :roll:
Het gaat je goed. ;)

Groetjes Jeroen. ;)
Komt goed,nie goed,toch goed,altijd goed.
Jeroen

Postby Miep Miep Zoeffff » Fri May 26, 2006 8:33 am

Hoi Arnold,

Ik klein commité spreken we elkaar op het as. treffen.

Ik wil je enorm bedanken voor je inzet in het verleden en niet te vergeten de prettige samenwerking het de BOC.

In de goede, maar ook de slechte tijden, heb ik je leren kennen als een beminnelijk mens die openstaat voor anderen en hun ideeën, maar duidelijk de grenzen van het fatsoenlijke weet aan te geven.

Arnold: BEDANKT :!:
Lead, follow or get out of the way !!!
Miep Miep Zoeffff

Postby ArnoldDeGraaf » Sat May 27, 2006 11:30 am

ReefeR wrote:
Het zou geweldig zijn als het je lukt om het forum als read only actief te houden omdat daar inderdaad een schat aan informatie instaat

Het is me in elk geval op twee keer het forum in zijn geheel te verplaatsen. Het kost wel even wat moeite.
Het adres van het archief forum is http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/forum/ Daar staat nu een back-up van een week of wat geleden.
Eind juli zet ik daar de laatste back-up op.
Ik wens je hierbij nogmaals heel veel plezier met je nieuwe motor, kom je die trouwens showen op het Int treffen ?

Bedankt en ik ben er op zaterdag 10 juni :D
ArnoldDeGraaf
Site Admin

Postby Fladder » Sat May 27, 2006 1:15 pm

njah, heb natuurlijk weinig er aan toe tevoegen. Misschien dat ik je op BF2 nog es voor mijn loop langs zie komen :lol:
En natuurlijk op het nieuwe forum
:<]>-<[>
I obstruct!
O ja?
Ja!
O.....
Fladder

Postby mikeCBR1100 » Tue Jun 13, 2006 12:33 pm

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Arnold, bedankt voor je toewijding en je inzet.
greets,
Mike.
mikeCBR1100

Return to Dutch XX-Café