Johny Bluebird uit de BOC gezet!

Dutch language only! De Blackbird Owners club heeft nu een eigen domein en forum. Op dit forum kan alleen nog maar gelezen worden. Alle informatie over de Blackbird Owners Club is nu te vinden op dit adres: www.blackbirdownersclub.nl

Postby Hakuna » Sat Dec 24, 2005 12:17 pm

Ik herhaal nog maar eens wat ik al eerder heb gezegd, "heel jammer dat het zo heeft moeten lopen".

John ik wens je fijne feestdagen en een goed 2006. Heb je een keer bij een ritje ontmoet en regelmatig op forum en msn aangenaam gechat. Ook ik zie er naar uit je nog eens te ontmoeten, en hoop dat we dan ondanks alles hierover hartelijk kunnen lachen. ;)
a.k.a. Friemel 'kheb een BB onder m'n quest.
Hakuna

Postby ReefeR » Sat Dec 24, 2005 12:56 pm

Hakuna wrote:Ik herhaal nog maar eens wat ik al eerder heb gezegd, "heel jammer dat het zo heeft moeten lopen".

John ik wens je fijne feestdagen en een goed 2006. Heb je een keer bij een ritje ontmoet en regelmatig op forum en msn aangenaam gechat. Ook ik zie er naar uit je nog eens te ontmoeten, en hoop dat we dan ondanks alles hierover hartelijk kunnen lachen. ;)

Hoewel ik het met een aantal vorige schrijvers niet eens ben en de inhoud van de emails wel veel te ver vindt gaan ben ik het verder volledig met Hakuna eens :!:

Hopelijk komt er ooit een oplossing en maken we van deze olifant terug een mug ;)
a.k.a. Pruts - D? Doffe !

~6w~
http://www.blackbirdownersclub.nl
ReefeR

Postby dirkbbxx » Sat Dec 24, 2005 2:31 pm

misschien is er al van een mug een olifant gemaakt maar zand erover en lekker mooi opnieuw beginnen in 2006 toch ,alles vergeven en vergeten we zeggen allemaal wel eens dingen waar we later spijt van hebben dus voor elkaar allemaal :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[> :<]>-<[>
hebben toch :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
respekt for all
dirkbbxx

Postby ROODKAPJE » Sun Dec 25, 2005 1:08 pm

ReefeR wrote:
Hakuna wrote:Ik herhaal nog maar eens wat ik al eerder heb gezegd, "heel jammer dat het zo heeft moeten lopen".

Hoewel ik het met een aantal vorige schrijvers niet eens ben en de inhoud van de emails wel veel te ver vindt gaan ben ik het verder volledig met Hakuna eens :!:

Hopelijk komt er ooit een oplossing en maken we van deze olifant terug een mug ;)

met het bovenstaande ben ik het volkomen mee eens John fijne dagen en een gelukkig 2006 !!!
RED RULES
Image

Rood
zwart of blauw BB, Ik :heart: hou :heart: van jouw ;)

ROOD'FUCKING DO KNOW'KAPJE
ROODKAPJE

Previous

Return to Blackbird Owners Club