Verdien geld voor de BOC!!!!!

Dutch language only! De Blackbird Owners club heeft nu een eigen domein en forum. Op dit forum kan alleen nog maar gelezen worden. Alle informatie over de Blackbird Owners Club is nu te vinden op dit adres: www.blackbirdownersclub.nl

Verdien geld voor de BOC!!!!!

Postby Frank Switser » Tue Mar 29, 2005 2:58 pm

Ik heb de BOC aangemeld bij een Internet-marktonderzoeksbureau, Stempunt.nu
Ik doe al een behoorlijke tijd mee met hun onderzoeken, die some erg leuk zijn, en soms iets minder. De tijd die je bezig bent met elk onderzoekje varieert tussen de 30 seconden en 10 minuten.

Nu hebben zij een actie, waarbij clubs hun leden kunnen aansporen om mee te doen aan de onderzoeken. Voor elke keer dat een clublid een vragenlijstje invult (na een uitnodiging per e-mail) verdient de club netto 50 Eurocent. Je hoeft niet elke keer mee te doen (mag wel), maar alleen als het je uitkomt. Vragen die je niet wilt beantwoorden (zoals bijvoorbeeld salaris) kan je overslaan. Je hebt meestal een paar dagen de tijd om de vragen te beantwoorden....
Het is een kleine moeite om te doen, en je club wordt er beter van, dus ik verzoek jullie allemaal om je in te schrijven.
De instructies staan in de mail die ik van ze heb gekregen. Deze zal ik hieronder afdrukken.
Speed 4 brains = Food 4 thought!!!!!!!!

http://WWW.AFSMOTORPARTS.NL
Frank Switser

Postby Frank Switser » Tue Mar 29, 2005 2:59 pm

Geachte heer Switser,

Allereerst van harte welkom bij StemPunt.nu!

Naar aanleiding van uw vraag over de wijze waarop stempunt.nu werkt, stuur ik u wat informatie toe voor uw leden.
StemPunt verzamelt gegeven voor bedrijven en overheid, opdat zij op basis van deze gegevens de juiste beslissingen kunnen nemen. De actie voor verenigingsleden werkt hierbij als volgt:
Uw vereniging is reeds aangemeld en uw account is geactiveerd. Met behulp van de ontvangen inloggegevens (die u per e-mail heeft ontvangen) kunnen de deelnemers beginnen met het inzamelen van extra clubgeld. Voor iedere vragenlijst die een deelnemer volledig invult geven wij een financiele bijdrage van EUR 0,50 aan uw vereniging. Uw aanmelding belonen wij direct met een storting van EUR 20 op uw StemPunt rekening. Zodra het saldo op uw rekening meer dan EUR 100 bedraagt, kunt u het saldo (via uw clubpagina) naar uw vereniging laten overboeken. Op de clubpagina kan worden bijgehouden welk bedrag is ingezameld voor uw clubkas. Daarnaast staat hierop tevens vermeld hoeveel leden zich hebben aangemeld voor uw club. Het is namelijk wel de bedoeling dat de clubleden zich individueel via: http://www.stempunt.nu aanmelden, dit gaat als volgt:
* Ga naar http://www.StemPunt.nu en klik op de actie-banner "Verdien geld voor je club"
* Klik op blackbirdownersclub en vul uw gegevens in en meld u aan
* Per e-mail ontvangt u een bevestiging en een uitnodiging voor de eerste vragenlijst
* Als deze vragenlijst volledig is ingevuld bent u lid van StemPunt.nu
* Vanaf nu wordt u per e-mail uitgenodigd voor marktonderzoeken
* Voor iedere vragenlijst die wordt ingevuld, ontvangt uw vereniging EUR 0,50
Vanzelfsprekend gaan wij vertrouwelijk om met alle persoonlijke gegevens die wij van uw leden ontvangen. In geen geval gebruiken wij deze voor reclame- of direct marketing doeleinden. Alle informatie die wij ontvangen, wordt slechts gebruikt voor de marktonderzoeken van StemPunt. Daarbij is deelname aan onderzoek geheel vrijblijvend. Spreekt een onderzoek u niet aan, dan slaat u de vragenlijst gewoon over. U kunt zich ook op elk gewenst moment afmelden. Echter indien - op het moment van afmelden - het gespaarde bedrag lager is dan honderd euro wordt het opgebouwde saldo niet uitgekeerd.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via e-mail: stempunt@stempunt.nu of via het contactformulier op: http://www.stempunt.nu.

Frank Switser

Postby Killer78 » Tue Mar 29, 2005 3:23 pm

Heb me zojuist aangemeld :D
Hard rijden is geen kunst :twisted:
Hard remmen da's pas moeilijk :shock:!!
Killer78

Postby ROODKAPJE » Tue Mar 29, 2005 8:07 pm

nou de eerste 0,50 euro zijn binnen hoop maar dat er meer volgen :D ;)
ROODKAPJE

Postby zwartevogelxx » Wed Mar 30, 2005 9:38 am

Ik ben ook aangemeld dus het geld kan binnen stromen nu.
zwartevogelxx

Postby MarcoBB » Wed Mar 30, 2005 1:26 pm

Heb me net aangemeld bij StemPunt en wel bij de Club Blackbird Owners Club te Landsmeer.

Ka-Ching ! :)

Goed initiatief Frank!
MarcoBB

Postby Schumi » Wed Mar 30, 2005 5:44 pm

MarcoBB wrote:Heb me net aangemeld bij StemPunt en wel bij de Club Blackbird Owners Club te Landsmeer.

Ka-Ching ! :)

Goed initiatief Frank!

ik doe ook mee,eens kijken hoeveel we bij elkaar kunnen krijgen.
Schumi

Postby XX@nder » Thu Mar 31, 2005 10:40 am

Ik heb me gisteren aangemeld maar nog geen e-mail gehad. Duurde dat bij iedereen even of gaat er iets mis?
Get dressed to slide before you ride
XX@nder

Postby Frank Switser » Thu Mar 31, 2005 11:22 am

Je krijgt per onderzoek waar je voor wordt uitgenodigd een e-mail. Ik doe dit al een tijdje, en voor mij is het gemiddeld 1 keer per week. Soms heb ik er 3 in een week, dan weer 3 weken helemaal niets....
Ik zie in ons Forum dat 6 mensen zich hebben aangemeld, maar zij geven er maar 5 weer.... Dat zou dus kunnen betekenen dat het niet gelukt is xx@nder....

Frank Switser

Postby XX@nder » Thu Mar 31, 2005 1:58 pm

Mijn fout. Hotmail had hem niet laten zien omdat hij als spam werd gezien... Ik ben aangemeld.
XX@nder

Postby arnold1957 » Sun Apr 03, 2005 7:18 am

Heb mijzelf zojuist ook aangemeld en kan dagelijks wel zo'n 3 vragenlijsten verwerken.....kom maar op ....dan kunnen de Euro's gaan rollen.
arnold1957

Postby evelakes » Mon Apr 04, 2005 7:31 am

Heb me aangemeld maar is 0,50 euro niet een beetje weinig
een buurtgenoot doet dit soort dingen ook al voor een hele lange
tijd, en dan krijg ik vaak een vergoeding van 5 of 10 euro.
Wil graag meedoen, maar zoveel vragen voor zo weinig inkomsten.
Ik vraag me af?? :roll:
There's no need to fly, when there are miles of road ahead of you!
evelakes

Postby XX@nder » Mon Apr 04, 2005 11:39 am

evelakes wrote:Heb me aangemeld maar is 0,50 euro niet een beetje weinig
een buurtgenoot doet dit soort dingen ook al voor een hele lange
tijd, en dan krijg ik vaak een vergoeding van 5 of 10 euro.
Wil graag meedoen, maar zoveel vragen voor zo weinig inkomsten.
Ik vraag me af?? :roll:

kopieer die vragenlijst dan maar voor mij, voor dat geld vul ik er ook wel een in :P
XX@nder

Postby Frank Switser » Mon Apr 04, 2005 1:19 pm

Is ook zo....., maar meestal ben je snel klaar. Maar als je een beter idee hebt?
Ik doe het al een tijdje, en soms wordt je uitgenodigd voor een vervolgonderzoek. Hiervoor betalen ze 20 tot 30 Euro, en dat duurt een uurtje... Afgelopen maand heb ik dat 2 keer gedaan.

Frank Switser

Postby evelakes » Mon Apr 04, 2005 5:29 pm

Frank Switser wrote:Is ook zo....., maar meestal ben je snel klaar. Maar als je een beter idee hebt?
Ik doe het al een tijdje, en soms wordt je uitgenodigd voor een vervolgonderzoek. Hiervoor betalen ze 20 tot 30 Euro, en dat duurt een uurtje... Afgelopen maand heb ik dat 2 keer gedaan.

Nee joh ik wil niet de zeikerd uithangen!
Maar als ik wat lucratiefs vind voor het clubske zal ik het zeker melden.
Al zou ik maar 1 van mijn airbrush projecten per opbod verkopen!!!
There's no need to fly, when there are miles of road ahead of you!
evelakes

Next

Return to Blackbird Owners Club