Hoe monteer ik een 2720 en autocom ..

Dutch language only! Forum voor alle technische onderwerpen incl. accessoires m.b.t. de Blackbird. In dit forum kan vanaf nu (03-06-2006) niet meer gepost worden, maar alleen gelezen. Onderwerpen voor dit forum kunnen nu in het forum van de Blackbird Owners Club gedaan worden. Het adres is www.blackbirdownersclub.nl

Postby ReefeR » Thu May 25, 2006 10:07 pm

FilipXX wrote:Ze zijn niet meer leverbaar de schroefjes :cry:

Ik was ook net te laat, als iemand ze mocht kunnen leveren verneem ik het graag
a.k.a. Pruts - D? Doffe !

~6w~
http://www.blackbirdownersclub.nl
ReefeR

Postby fsikkerm » Sat May 27, 2006 8:20 pm

Vandaag met met Frank S naar de CBshop geweest.. Hij zit erop en aangesloten op de autocom ( active plus ( middenste van de drie modellen ) [CBshop had een speciale galv. gescheiden kabeltje ]

( RiRoj : de heenweg twee tankstations gehad voor sanitaire stops :shock: ligt toch aan dat nieuwe pak ..of de G-krachten waaran mijn lichaam niet is gewend :D )

Frank moest nog wat meer intallatiewerk verrichten ( hoop dat dat gelukt is allemaal ) want ik was eerder weg...

Bij deze: Frank, nogmaals bedankt, was een leuke dag.. :shock:
en natuurlijk de CBshop voor de service en exclusief gebruik van hun toilet ;) [ hetgeen slechts voor weinigen is weggelegd weet ik nu :lol: ]
fsikkerm

Postby Frank Switser » Sun May 28, 2006 10:01 am

fsikkerm wrote:Vandaag met met Frank S naar de CBshop geweest.. Hij zit erop en aangesloten op de autocom ( active plus ( middenste van de drie modellen ) [CBshop had een speciale galv. gescheiden kabeltje ]

( RiRoj : de heenweg twee tankstations gehad voor sanitaire stops :shock: ligt toch aan dat nieuwe pak ..of de G-krachten waaran mijn lichaam niet is gewend :D )

Frank moest nog wat meer intallatiewerk verrichten ( hoop dat dat gelukt is allemaal ) want ik was eerder weg...

Bij deze: Frank, nogmaals bedankt, was een leuke dag.. :shock:
en natuurlijk de CBshop voor de service en exclusief gebruik van hun toilet ;) [ hetgeen slechts voor weinigen is weggelegd weet ik nu :lol: ]

Ik was pas om half tien 's-avonds klaar. En om 23.15 uur was ik weer thuis. Het weer is ontzettend meegevallen, vrijwel geen regen gehad onderweg....
Speed 4 brains = Food 4 thought!!!!!!!!

http://WWW.AFSMOTORPARTS.NL
Frank Switser

Postby Ed van Rooyen » Mon May 29, 2006 8:52 pm

ik zag dat de knopaansluiting voor de montagebeugel van de garmin op de clip on met een afstands-
busje gemonteerd zit, ik heb hem zonder afstandsbus gemonteerd,
zag er geen kwaad in of kan dit problemen opleveren?
Black is Black
Ed van Rooyen

Postby marcelcbrxx » Tue May 30, 2006 7:56 am

Ed van Rooyen wrote:ik zag dat de knopaansluiting voor de montagebeugel van de garmin op de clip on met een afstands-
busje gemonteerd zit, ik heb hem zonder afstandsbus gemonteerd,
zag er geen kwaad in of kan dit problemen opleveren?

Ja het is wel degelijk belangrijk dat de garmin met in totaal 2 rubbers vast zit. Deze bolletjes zorgen ervoor dat de ultatrillingen die je motor veroorzaakt te niet worden gedaan.

Dat is om de printplaat van de Garmin te beschermen tegen trillingen.
Of ik hard rij? Bedoel je bandenspanning of de vering?
marcelcbrxx

Postby Ed van Rooyen » Tue May 30, 2006 9:48 pm

Jawel de bolletjes heb ik ook gemonteerd, ik bedoelde alleen
dat het "bolletje" op de clip on gemonteerd zit met een afstandsbusje ertussen (althans op de foto), ik heb het bolletje gemonteerd zonder.
Black is Black
Ed van Rooyen

Previous

Return to Dutch XX-Technics